وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

وقتی ترمز اتومبیل ما برید چه کنیم?

هنگام بریدن ترمز خودرو این کارها را انجام دهید


یکی از خطراتی که رانندگان را تهدید می کند درست عمل نکردن ترمز هاست.خطری که در بسیاری از مواقع بطور ناگهانی اتفاق می افتد .کارشناسان بهترین راه برای پیشگیری از این خطر را بازرسی همیشگی ترمزها می دانند.باید برای بررسی ترمزها از گوش ها و پاهایتان کمک بگیرید، به عنوان مثال اگرصداهایی از ترمزها می شنوید که می تواند خطرناک باشد و یا احساس می کنید پدال ترمز با روزهای دیگر فرق می کند خودرو را در کنار مسیر متوقف کنید.در اینجا ۱۰ قدم برای ایمنی در هنگام عمل نکردن ترمز خودرو وجود دارد.


وقتی ترمز اتومبیل ما برید چه کنیم | FarsPatogh.COm قرار دادن خودرو دریک دنده پایین تر به موتور اجازه می دهد سرعت خودرو را آرام کند و این ممکن است شما را ایمن نگه دارد.

وقتی ترمز اتومبیل ما برید چه کنیم | FarsPatogh.COm اگر خودرو شما به ترمز اضطراری مجهز است آن را امتحان کنید.

وقتی ترمز اتومبیل ما برید چه کنیم | FarsPatogh.COm خودرو خود را به سمت راست جاده برانید و در صورت امکان آن را از جاده خارج کنید. اگر تغییر خطوط ضروری است این کار را آرام و با دقت ، همراه با نگاه کردن به آینه ها و توجه به ترافیک انجام دهید.

وقتی ترمز اتومبیل ما برید چه کنیم | FarsPatogh.COm در صورت ثابت ماندن پدال گاز، هدف شما در این لحظه کم کردن سرعت و متوقف کردن خودرو بصورت ایمن است.

وقتی ترمز اتومبیل ما برید چه کنیم | FarsPatogh.COm باور کنید یا نه گاهی برخی وسایل اضافه در داخل خودرو مانند بطری آب و… باعث ثابت ماندن پدال می شود .به این موضوع توجه کنید . این وسایل را از مکان راننده دور کنید.

وقتی ترمز اتومبیل ما برید چه کنیم | FarsPatogh.COm اگر خودرو شما دارای ترمز استاندارد است ممکن است این اتفاق به خاطر پمپاژ باشد که فشار دوباره به آن اجازه بکار افتادن خواهد داد اما امروزه بسیاری از خودرو ها به سیستم ABS مجهز هستند.

وقتی ترمز اتومبیل ما برید چه کنیم | FarsPatogh.COm برای اطلاع خودروهای دیگر علایم هشدار دهنده استفاده کنید.

وقتی ترمز اتومبیل ما برید چه کنیم | FarsPatogh.COm اگر قرار است به جایی برخورد کنید کم خطر ترین را انتخاب کنید . هر چیزی بر برخورد با انسان ترجیح دارد.

وقتی ترمز اتومبیل ما برید چه کنیم | FarsPatogh.COm آرامش خود را حفظ کنید. دانستن این نکات و توان انجام آن برای واکنش طبیعی به جای وحشت و اضطراب به شما اعتماد به نفس می دهد .

وقتی ترمز اتومبیل ما برید چه کنیم | FarsPatogh.COm پس ازآنکه خودرو را بطور ایمن متوقف کردید به حرکت کردن مجدد فکر نکنید، حتی اگر ترمزها به طور اتفاقی دوباره شروع به کار کردند. خودرو را با یدک کشیدن به تعمیر گاه منتقل کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد