وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

اس ام اس سرکاری عاشقانه جدید و باحال سری اول


نفرین سال 2011:

 راز عشق را در نگاهت باز کن / عشق من را در دلت آغاز کن

گر هوس کردی مرا در نزد خود / گوشی رو بردار و از ما یاد کن !
تفسیر : بابا من شارژ ندارم ! بفهم !

 

 *****************


سلام .حالت خوبه؟ تو گم شدی؟؟!!!
.
.
.

آخه دیدم پشت شیشه یه مغازه نوشته یک تکه طلای با ارزش پیدا شده گفتم شاید تو باشی

 

****************


جیگرم، نفسم، همسرم، همدستم، همپام، همدلم درد می کنه. دکتر خوب سراغ نداری؟

 

 ***************


هه هه هه...
ببخشید، یه لحظه تو رو تو ذهنم تجسم کردم، نتونستم جلوی خنده مو بگیرم!

 


*********************


امشب تلفن رو اشغال نکن، یکی از دوستام عاشقت شده، شماره تو رو به زور ازم گرفت، امشب بهت زنگ می زنه.

...

 

...

 

...

 

...

 

ستاد شادسازی دختران ترشیده

 

******************


 

زندگی مانند گیتاریست که گاهی نوای غمگین می نوازد و گاهی نوای شاد...امیدوارم که گیتار زندگیت همواره بندری بنوازد.

 

***********************


وقتی وارد دلم شدی احساس کردم آتش در وجودم شعله ور شد
...
...
...

ای فلفل!

 


**********************


یه چیزی رو خیلی وقته میخوام بهت بگم، میدونم میگی برو بابا . من عاشقه .عاشقه ...عاشق تو .. .عاشق تو..عاشق تو .... عاشق تربچه هستم

 

*********************


 

آآآآآآآآآآآ
هاهاهاهاهاآ
آهاهاهاهاها
آآآآآآآآآآآ
...
...

ارادتمند شما، محمدرضا شجریان

 


*****************


برو پایین خیلی باحاله

 

.

 

.

 

.

 

باحال باحال باحال باحال باحال باحال

 

باحال باحال باحال باحال باحال باحال

 

******************


نفهم … بی لیاقت … احمق … بی شعور … به کسی میگن که قدر گلی مثل تو رو ندونه!!!

 

 

 ****************


تو رو به قیمت جون ؛ به همین یه لقمه نون تو رو به ماه آسمون ؛ به عاشقای بی نشون تو رو به حرمت چشمهات ؛ به همه ی مقدسات ؛ تو رو به خود خدا ؛ به هق هق شبونه هات ؛ قسمت میدم، جوراب هاتو بشو خفمون کردی

 

 

****************


 

قسمتی از متن موجود نیست

 

.

 

.

 

بقیه متن هم موجود نیست

 

.

 

.

 

اصلا متنی در کار نیست!

 



*******************



مهریه جدید امسال : 124 عدد نان سنگک طرح قدیم!

 


******************


بیا پایین می خوام یه چیزی بهت بگم

.

.

.

می بینی این پایین چقدر قشنگ تر از درخت نارگیله؟!



******************


میگن وقتی بارون بیاد قورباغه ها 10دقیقه زودتر می فهمند. قربونت یه خبر هم به ما بده لباسها رو از حیاط جمع کنیم.


*******************


می خوام بکشمت صاف وایستا!
..
داره تموم می شه
..
.

( @ . . @)

     (–)

خوشکل شد مگه نه؟

 

****************


غضنفر و اهالی شهر غضنفر اینا برای پیوستن به مختار عازم کوفه شدند !


**************


آیا می دانید که :.

.

.قلقلک دادن فرد مبتلا به اسهال مانند شوخی با اسلحه در حالت رگبار است

 


***************


به غضنفر میگن میتونی نقش یوسف رو بازی کنی ؟

میگه آره ولی نمیتونم پیشنهاد زلیخا رو رد کنم !


***************


الهی تو خورشید بشی من زمین که سالی یک بار من دور تو بگردم ولی تو سالی 365 بار دور من بگردی

 

***************


اگه فکر میکنی بی عرضه هستی؟اگه فکر می کنی به درد هیچ کاری نمی خوری !اگه فکر می کنی بی مصرف هستی!به خدا درست فکر می کنی!

 

***************


وقتی بوی تنت رو حس میکنم میفهمم که چهار ماهه آب به تنت نخورده

 

****************


توی این دنیای بزرگ واسه هر کسی ممکنه که توی یه زمانی کسی یه اس ام اسی بده که سرکاری باشه


***************


گر پیامک من ندادم سوی تو

 میکشم خجلت کنون از روی تو

من جهاد اقتصادی می کنم

واقعن کاری عبادی می کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد