وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

اس ام اس سرکاری عاشقانه جدید و باحال سری دوم

ژاپن که زلزله اومده، بحرین که داره سقوط می‌کنه، عراق که آمریکا بهش حمله کرده، اردن که شلوغ شده، سوریه تظاهرات راه افتاده،اگر عربستان هم حکومتش عوض بشه، انشاالله ایران می‌ره جام جهانی

 

**************


میدونی شباهت تو با شلوار کردی چیه ؟

:

:

هر دوتاتون گشادین!!!

 

***************


این sms رو نزدم که سر به سرت بزارم

یا ببینم در چه حالی یا بگم دوستت دارم

فقط فرستادم تا یه دقیقه دستت رو از دماغت در بیاری !

 

***************


تو دیاری که لاک پشت پرواز میکنه، گل عاشق میشه، طوطی حرف میزنه، الاغ آواز میخونه، ماهی گریه میکنه، چه اشکالی داره که میمون اس‌ام‌اس بخونه؟

 

***************


 اتل متل یه مورچه * قدم میزد تو کوچه

اومد یه کفش ولگرد * پای اونو لگد کرد

مورچه پا شکسته * راه نمیره نشسته * با برگی پاشو بسته

نمی تونه کار کنه * دونه ها رو بار کنه * تو لونه انبار کنه

مورچه جونم تو ماهی * عیب نداره سیاهی * خوب میشه پات الهی

آفرین کوچولو ، اینو حفظ کن فردا ازت می پرسم !

 

***************


زینگ ...

...

عزیزم ! اگه یه آیفون نصب کنی دیگه مجبور نمیشی برای یه زنگ اینقدر بیای پایین !


***************


پیف... اه اه اه... چه بوی گندی... خفه شدیم... چه خبرته؟ مگه چی خوردی؟
!حمیییییییییییید

.

.
تبلیغ کنسرو لوبیای تبرک


***************


۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰

این شماره ی پینوکیو ست زنگ بزن ببین چطور آدم شد شاید تو هم بشی



***************


از یه دیوونه میپرسن چی شد دیوونه شدی میگه راستش من یه زن گرفتم که یه دختر 18 ساله داشت.دختر زنم با بابام ازدواج کرد پس زن من مادر زن پدر شوهرش شد.دختر زن من پسری زایید که داداش من و نوه زن من بود پس نوه منم بود پس من پدر بزرگ داداشم شدم . زن من پسری زاییدکه زن پدرم خواهر ناتنی پسرم و مادر بزرگ اون شد پس پسرم داداش مادر بزرگش بود و من خواهرزاده پسرم شدم

 ***************

عاشقانه ترین حرف دوران نامزدی.
.
.
اول تو قطع کن

 

 ***************


یک دستگاه الاغ مدل بالا

تیپ قاطر

سم اسپرت

ارتفاع تا زانو

دارای کارت یونجه

مصرف صدی یه مشت علف !

گردن هیدرولیک

دزدگیر مجیک جفتک

پالان چرمی

بوق عرعر بلبلی

طوسی متالیک

فروشی محصول ۲۰۱۱ شرکت غضنفر  !



***************


میدونی فرق هویج با ماشین چیه؟ . . . . . . .

. . . . .

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 مگه این پایین ریدن که تا هر چی ازت می‌پرسن میای این پایین رو نگاه می‌کنی؟ یه کم فکر کن


***************


خری گم کرده‌ام با بار کاشی / اس‌ام‌اس می‌دهم شاید تو باشی


***************


از زبان یک پدر:سالیان درازی بود فکر می کردم که راز آفرینش دختر چیست .. و تازه 1 ماهی میشه فهمیدم که دختر آفریده شده تا ...مربا بده باباش


***************


میدونی نبات کیلویی چنده؟ نمی‌دونی؟ نقل چی؟ اونم نمی‌دونی؟ اشکال نداره، از قدیم گفتن: خر چه داند قیمت نقل و نبات

 


***************

چشمهای تو مثل دریاست... اجازه میدی جورابامو توش بشورم؟


***************


شنیدم معروف شدی! آنقدر که یه شبکه ماهواره ای از زندگیت فیلمبرداری کرده و پخش می کنه
. ...
...
اسم شبکه اش هم اینه:
Animal TV


***************


جات تو دلمه!
.
.
..
فقط جاتو خیس نکنی


***************

سلام خوبی ؟ خیلی دلم برات تنگ شده

آنقدر که از دوریت میخوام گریه کنم

اما وقتی قیافت یادم میاد خندم میگیره !

 

***************


کدام کشور را فتح کنم تا حاضر شوی مرا شهردار دهکده ی قلبت کنی ؟


***************

هر کسی بهت نگاه کردعاشقت نیست ، شاید اشتباه گرفته یا ممکنه الاغش گم شده باشه!!

 

 ***************


قد گل ، قد خدا ، قد تموم عاشقا

قد شب ، قد دعا ، قد دلای با صفا

قد من ، قد خودتت

قد کدوم بلند تره !؟


***************


 

تازگیها توی شهرداری استخدام شدم! اگه دوست داری سر کوچه وایسا تا ببرمت.


***************


می دونی شباهت تو با گل چیه؟
هر دو تون عشقین با این تفاوت که گل عشق زنبور عسله ولی تو عشق مگس


***************


اگر در قلب مرا باز کنی صدایی خواهی شنید که میگوید:
..
جون مادرت درو ببند سوز میاد


***************


پشتتو نگاه کن ببین دم داری؟
..
نداری؟.
.
پس خودتی! چون خر ما از کرگی دم نداشت!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد