وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

10دانستنی جالب در مورد دلفین ها

 www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌


دلفین ها حیوانات باهوش و شادی هستند. آنان بسیار بازی گوش اند و البته گاهی اوقات میشنویم که کمک های بسیار مهمی به انسانهایی که در دریا گرفتار شده اند میکنند. دانستنیهای بسیار جالبی در باره مغز، ویژگی جسمی و رفتار این موجود بامزه( از نظر رفتار) وجود دارد که در اینجا به 10تا از اینها اشاره شده. 

ادامه مطلب ...

زیبایی این مسجد همه را به فکر فرو میبرد

مسجد شیخ زاید در کشور امارات
زیبایی این مسجد همه را به فکر فرو میبرد




مسجد شیخ زاید (نام کامل عربی: مسجد الشیخ زاید بن سلطان آل نهیان) در شیخ زاید مسجدی در شهر ابوظبی، کشور امارات است. این مسجد بعد از مسجد الحرام و مسجد النبی سومین مسجد بزرگ جهان است و یکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی به شمار میآید.


مساحت صحن به صورت کلی بیش از 17 هزار متر مربع است که بزرگترین مساحت موجود در مساجد جهان اسلام را از آن خود کرده است، این صحن از انواع سنگ مرمر، کاشی های زیبا و رنگی فرش شده است. در بخش خارجی مسجد حوض های آبی تعبیه شده که تصویر مسجد در آن منعکس می شود و سنگ های اطراف آن از سنگ مرمر سفید و سبز است که با بهره گیری از هنر هندیها به صورت نخلهایی از آلومینیوم و طلا تزئین شده است.

ادامه مطلب ...

تست: شخصیت تان را محک بزنید











1 ــ فرض کنید شما مشخصه صورت کسی هستید، کدام قسمت از صورت او هستید؟
الف: چین و چروک
ب: لکه
ج: خال زیبایی
د: کک و مک
هــ : لبخند

ادامه مطلب ...

یک ویزیت رایگان برای شما!تست روانشناسی: افسردگی






بیشتر ما گاهی وقت‌ها احساس غم و رخوت می‌کنیم و به هیچ کار و فعالیتی رغبت نداریم، حتی به فعالیت‌های لذت بخش. دچار شدن به نشانه‌های خفیف افسردگی در واقع پاسخ طبیعی آدمی به فشارهای متعدد زندگی است. موفق نبودن در تحصیل، کار یا ازدواج، از دست دادن عزیزان یا آگاهی از این‌که بیماری یا پیری توان ما را تحلیل می‌برد از جمله موقعیت‌هایی هستند که اغلب موجب بروز افسردگی می‌شوند. افسردگی تنها زمانی حالت بیماری به‌خود می‌گیرد یا به‌اصطلاح نابه‌هنجار تلقی می‌شود که در عملکرد عادی و به‌هنجار ما اختلال ایجاد کند و هفته‌ها بدون وقفه ادامه یابد. اختلال‌های افسردگی نسبتا شایع هستند و حدود 17 درصد از ما در طول زندگی یک دوره افسردگی حاد پیدا می‌کنیم، در اختلال افسردگی 4 مجموعه نشانه و علامت وجود دارد.



  وقتی گریه می‌کنید...

 غم و اندوه و شاد نبودن از جمله بارزترین خصوصیات افسردگی است که ما را درگیر می‌کند و احساس ناامیدی می‌کنیم. غالبا برای هر موضوع کوچکی به گریه می‌افتیم و ممکن است حتی به‌خودکشی فکر کنیم. علاوه بر این، نداشتن روزگار خوش و شادمانی در زندگی گریبانگیرمان می‌شود به این معنا که کارهایی که موجب رضایت و خشنودی ما می‌شود، دیگر شادی و شعفی در بر ندارد. اگر دچار افسردگی باشیم رفته رفته علاقه به  سرگرمی‌ها، تفریحات و کارهای خانوادگی را از دست می‌دهیم و نسبت به چیزهایی که قبلا رضایت آفرین و خشنود‌کننده بوده، کششی احساس نمی‌کنیم و احساس می‌کنیم علاقه و محبت به مردم را از دست داده‌ایم.

ادامه مطلب ...