وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

فشار مترو بر فک


فشار مترو بر فک


 


اصل خبر : جلسه هیات دولت کشور مالدیو در زیرآب برگزار شد! اعضای هیات دولت این کشور با پوشیدن لباس غواصی برای برگزاری جلسه خود به زیر آب رفتند تا در مورد گرم شدن زمین و از بین رفتن این کشور، در صورت تداوم روند کنونی هشدار دهند.
حالا فرض کنید این قضیه برعکس بشه. یعنی مردم بروند یک کاری بکنند تا توجه دولت رو به مساله خاصی جلب کنند. با این توصیف احتمالا می تونیم شاهد حرکات نمادین دیگری باشیم از قبیل ... 


 1 – مردم تهران وقتی از مترو بیرون می آیند تا 500 متر آن طرف تر فکشان را کج نگه می دارند! این حرکت نمادین به معنای فشار بیش از حد جمعیت در واگن های مترو و هشدار نسبت به عدم اختصاص بودجه کافی به مترو از طرف سازمان های مسئول می باشد.
2 – مردم با گاری رفت و آمد می کنند. این حرکت نشان دهنده هشدار به مسئو لان به خاطر بی کیفیت و غیر استاندارد بودن خودروهای ساخت داخل خواهد بود.
3 – جوان ها با نان سنگک بیرون می آیند! این حرکت نمادین هشدار به مسئولان برای سخت شدن شرایط اقتصادی و نهایتا سخت شدن شرایط ازدواج است.
4 – مردم جلوی تلویزیون روشن می نشینند و چشم ها یشان را می بندند وگوش هایشان را می گیرند! این حرکت نمادین جهت اعتراض به مسئولین مربوطه برای غیر شفاف بودن برنامه ها وسر کاری بودن بعضی از آنها ست.
و . . .

منبع:مجله همشهری جوان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد