وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

این گیاهان آپارتمانی شما را آرام می‌کنند

رازهای خانه‌داری از زبان مارتا استوارت و بارباراکینگ



این گیاهان شما را آرام می‌کنند

استفاده از گیاهان خانگی و آپارتمانی در دکوراسیون خانه علاوه‌بر آن‌که جلوه‌ای شاد، زیبا و با طراوت به خانه‌تان می‌بخشد، در پاکسازی هوای محیط و افزایش میزان آرامش اعضای خانواده نیز بسیار موثر است. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید از گیاهان آپارتمانی که برگ‌های گرد و آویزان دارند بیشتر در خانه استفاده کنید. این گیاهان در مقایسه با گیاهان خانگی که برگ‌هایی نوک تیز دارند آرامش بیشتری را به افراد خانواده منتقل می‌کند و در عین حال جذابیت و زیبایی بیشتری دارد.




سعی کنید از گیاهان آپارتمانی که برگ‌های گرد و آویزان دارند بیشتر در خانه استفاده کنید. این گیاهان در مقایسه با گیاهان خانگی که برگ‌هایی نوک تیز دارند آرامش بیشتری را به افراد خانواده منتقل می‌کند.



 این گیاه با چاقی دشمن است

گل‌ها و گیاهان آپارتمانی که رنگ‌های گرم مثل قرمز، نارنجی، بنفش و صورتی دارند تاثیر زیادی در افزایش تحرک و پویایی افراد خانواده خواهند داشت. مشاهده این گل‌ها هر روز و شب در خانه علاوه‌بر آن‌که موجب افزایش محبت و عشق میان اعضای خانواده می‌شود به افزایش انرژی، تکاپو و تحرک افراد نیز کمک می‌کند. بسیاری از مردم در کشورهای آسیایی بر این باورند که تماشای این گل‌ها تنها برای چند دقیقه در طول روز و شب موجب پیشگیری از ابتلا به اضافه وزن و چاقی مفرط می‌شود.



بیماری‌ها را از خانه دور کنید

گیاهان و گل‌های آپارتمانی که برگ‌هایی بزرگ و آبدار داشته و به‌اصطلاح شاخ و برگ‌های بیشتری در مقایسه با دیگر گیاهان خانگی دارند و میزان سبزی در آن‌ها محسوس‌تر است، قابلیت بیشتری در پاکسازی هوا و فراهم کردن محیطی سالم برای افراد خانواده شما دارند. این گیاهان علاوه‌بر آن‌که بر سلامت جسم و روح ساکنان خانه اثر می‌گذارند، جریان انرژی مثبت را در خانه افزایش می‌دهند و روابط اعضای خانه را صمیمانه‌تر می‌کنند.



گل‌های این رنگی انتخاب کنید

با قرار دادن برخی از گیاهان و گل‌های آپارتمانی که برگ‌های گرد دارند و رنگ آن‌ها میان طیف‌های خاکستری، آبی و حتی مشکی در نوسان است، می‌توانید سلامت را به خانه بیاورید. این گل‌ها علاوه‌بر آن‌که می‌توانند حس شادابی و نشاط را به اطرافیان خود بدهند، تاثیر زیادی در افزایش مثبت‌اندیشی افراد خانواده دارند. مهم‌ترین نکته‌ای که درباره این گیاهان وجود دارد این است که باید این گل‌ها در قسمت شرقی خانه جای بگیرند تا با طلوع خورشید زودتر از دیگر گیاهان آپارتمانی‌تان که به فرزندخواندگی پذیرفته‌اید با آفتاب روبه‌رو شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد