وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

محرم آمد و ماه عزا شد مه جانبازی خون خدا شد

محرم آمد و ماه عزا شد  مه جانبازی خون خدا شد

جوانمردان عالم را بگوییددوباره شور عاشوار به پا شد


  السلام علیکم یااباصالح المهدى (عج)السلام علیک یاامین الله فى ارض وحجته على عباده(یاصاحب الزمان آجرک الله)ماه محرم بر شما وعاشقان حسین تسلیت عرض مینمایم)



حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد . التماس دعا

عالم همه قطره و دریاست حسین ، خوبان همه بنده و مولاست حسین ،

ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش ، از بس که کَرَم دارد و آقاست حسین




  عالم همه محو گل رخسار حسین است ، ذرات جهان درعجب از کار حسین است .

دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش ، یعنی که خدای تو عزادار حسین است 



هر دم به گوش می رسد آوای زنگ قافله ، این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله .



  باز محرم رسید، ماه عزای حسین  سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین

کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناهتا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین




دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم   بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم

فردا که کسی را به کسی کاری نیستدامان حسین اگر نگیرم چه کنم 




نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روزدانش‌آموزان عالم را همه دانا کند

ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند



دوست دارم هر چی دارم بدم به راه تو حسین  تا که سینه خیز بیام میون بین الحرمین


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد