وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

اس ام اس امام زمان عج واعیاد شعبان

  فرا رسیدن نیمه شعبان، میلاد یگانه منجی عالم بشریت، حضرت صاحب الزمان(عج) بر همه مسلمانان جهان، به ویژه ایرانیان مبارک باد.


*   قیامت قامت و قامت قیامت           قیامت می کنی ای سرو قامت
موذن گر ببیند قامتت را               به قد قامت بماند تا قیامت
ولادت حضرت عباس مبارک باد


 

*   سه گل روییده اندر باغ احساس            گل سوسن گل لاله گل یاس
گل اول که ماه عالمین است                 عزیز فاطمه نامش حسین است
گل دوم نگر غرق است در فضل            امید مرتضی نامش اباالفضل
گل سوم گل میعاد باشد                        امام چهارمین سجاد باشد‏
اعیادشعبانیه مبارک



اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره

و المستشهدین بین یدیه . . .

.

.

.

در کودکی خوانده بودیم” آن مرد درباران آمد”؛

غافل ازاینکه تاآن مردنیاید، باران نمی بارد . . .

.

.

.


مهدی جان روا بود که گریبان ز حجر تو پاره کنم

دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم . . .



*   چه انتظار عجیبی!
تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی!
عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت
نه کوششی، نه وفایی
فقط نشسته و گوییم: خدا کند که بیایی.


*   عمری است که از حضور او جا ماندیم                 در غربت سرد خویش تنها ماندیم
او منتظر است تا که ما برگردیم                          ماییم که در غیبت کبری ماندیم.

*    

*   بوی عطر یار دارد جمعه ها                       مژده دیدار دارد جمعه ها
جمعه در خورشید ما آئینه است                  وعدگاه عاشقان آدینه است
جمعه ها دل یاد دلبر می کند                       نغمه یابن الحسن سر می کند
ّ

*   برای آمدنت انتظار کافی نیست
دعا و اشک و دلی داغدار کافی نیست
خودت دعا بکن ای مهربان که برگردی
دعای این همه چشم انتظار کافی نیست

 

*   هنوزم انتظارم انتظار است                 هنوزم دل به سینه بی قرار است
هنوزم خواب می‌بینم به شبها         همان مردی که بر اسبی سوار است
همان مردی که آید جمعه روزی          و این پایان خوب انتظار است

*   یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت یک قدم مانده... زمین شوق تکامل دارد

*   مهدی جان!
سئوالی ساده دارم از حضورت
من آیا زنده ام وقت ظهورت
اگر که آمدی من رفته بودم
اسیر سال و ماه و هفته بودم
دعایم کن دوباره جان بگیرم
بیایم در رکاب تو بمیرم

*   بر چهره پر ز نور مهدی صلوات
بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست
بهر فرج و ظهور مهدی صلوات

*   مولای من! هرگز نگویمت بیا دست من بگیر  عمریست گرفته ای مبادا رها کنی

*   صحبتی شد‎ ‎که خدا‎ ‎باب نجاتی بفرست ......... تلخى ذا ئقه را شاخ نباتی بفرست

مى رسد باعلم سبز امامت بردوش......... ازچه خاموش نشستی  صلواتی بفرست *

 

*   گفتم که خدا مرا حیاتی بفرست......  طوفان زده ام راه نجاتی بفرست

      فرمود که با زمزمه یا مهدی ...............  نذر گل نرکس صلواتی بفرست

 

*   تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی!   عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت
نه کوششی، نه وفایی  فقط نشسته و گوییم: خدا کند که بیایی.

 

*   ز احمد تا احد یک میم فرق است
جهانی اندر این یک میم غرق است
یقینا میم احمد میم مستی است
که سرمست از جمالش چشم هستی است
عید مبعث بر شما مبارک


*   به امید روزی که همه پیام های دنیا یک جمله باشد: مهدی آمد.

*   این دست های خالی و ساده دخیلتان          ما را فقط به رسم رفاقت دعا کنید

 

*   خوشا به حال آنان که در کلاس انتظار حتی یک جمعه غیبت ندارند.

 

*   قطعه گمشده ای از پر پرواز کم است    ....      یازده بار شمردیم و یکی باز کم است

این همه آب که جاریست، نه اقیانوس است   عرق شرم زمین است که سرباز کم است

 

*    زمستان خسته شد از بی بهاری / جهان می لرزد از این بی قراری
گمانم جمعه ای باقی نمانده / خدایا تا به کی چشم انتظاری؟

*   ای گم شده ی مردم عالم، تو کجایی؟
من هر جمعه که آید به امیدم که بیایی

*   چه روزها که یک به یک غروب شد نیامدی
چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی
خلیل آتشین سخن، تبر به دوش بت شکن
خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
برای ما که خسته ایم و دل شکسته ایم نه
ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی
تمام طول هفته را در انتظار جمعه ام
دوباره صبح ظهر نه غروب شد نیامدی

 

*   از شنبه درون خود تلنبار شدیم / تاآخر پنجشنبه تکرار شدیم
خیر سرمان منتظر دیداریم / جمعه شد و لنگ ظهر بیدار شدیم!

 


.

.

.


بی تو ای صاحب زمان / بی قرارم هر زمان

از غم هجر تو من دلخسته ام / همچو مرغی بال و پر بشکسته ام . . .

.

.

.


اندر آیینه ی دل، عکس شهی می طلبم / به حریم حرم دوست، رهی می طلبم

روز و شب ناله زنان، ندبه کنان، اشک فشان / از خدا دیدن رخسار مهی می طلبم

.

.

.


مُردم به خدا از غم هجران و جدایی/ ای دلبر دور از نظرم پس تو کجایی

بر حال دل زار، تو خود خوب گواهی/ جز عشق تو ما را نبود هیچ گناهی . . .

.

.

.


به امید روزی که همه ی پیامک های جهان این باشد: ” مهدی فاطمه آمد . “

ادامه در لینک زیر


.

.

.


ای چاره ی درخواستگان ادرکنی / ای مونس و یار بی کسان ادرکنی

من بی کسم و خسته و مهجور و ضعیف / یا حضرت صاحب الزمان ادرکنی . . .

.

.

.


پیامبر اکرم(ص) :

در دولت او مردم آنچنان در رفاه و آسایشی به سر می برند

که هرگز نظیر آن دیده نشده است

تعجیل در فرجش صلوات

.

.

.


تا کی در انتظار تو شب را سحر کنم /شب تا سحر به یاد رخت ناله سر کنم

ای غایب از نظر، نظری کن به حال من / تا چند سیل اشک روان از بصر کنم . . .

.

.

.


در غم هجر رخ تو در سوز و گدازیم / تا به کی زین غم جانکاه، بسوزیم و بسازیم

آید آن روز که در باز کنی، پرده گشایی / تا به خاک قدمت، جان و سر خویش ببازیم

.

.

.


عمریست که از حضور او جا ماندیم / در غربت سرد خویش تنها ماندیم

او منتظر است تا که ما برگردیم / ماییم که در غیبت کبری ماندیم . . .

.

.

.


امام کاظم (ع) :

جسم او از دیدگان غایب ولی یاد او در دل های مؤمنین زنده خواهد بود.

.

.

.


این دیده نیست قابل دیدار روی تو/ چشمی دگر بده که تماشا کنم تو را

تو در میان جمعی و من در تفکّرم/ کاندر کجا روم و پیدا کنم تو را . . .

.

.

.


اگر که آمدی من رفته بودم اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم بیایم در رکاب تو بمیرم

.

.

.


بر چهره پر ز نور مهدی صلوات / بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست / بهر فرج و ظهور مهدی صلوات . . .

.

.

.


سر راهت در انتظارم / برده هجرت صبر و قرارم

جز ظهورت ای گل زهرا / به خدا حاجتی ندارم . . .

خوشا به حال آنان که در کلاس انتظار، حتی یک جمعه هم غیبت ندارند . . .

یا ابا صالح المهدی ادرکنی


.

.

.

انتظار، انسان سست ایمان را افسرده و منحرف میکند، باید با تقویت
ایمانمان در زمان غیبت منجی و انتظار فرج، در جهت صراط مستقیم حرکت کنیم . . .


.

.

.

ترسم که شعر سنگ مزارم این شود: او جمال یوسف زهرا ندید و رفت …


.

.

.

تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام / دوباره صبح ؛ ظهر ؛ نه غروب شد نیامدی …

.

.

.

به امید روزی که متن تمام اس ام اس ها یک جمله باشد و آن : امام مهدی آمد …



.

.

.

کشتی نساز اى نوح ، طوفان نخواهد آمد / بر شوره زار دلها ، باران نخواهد آمد / شاید به شعر تلخم خرده بگیری اما / جایی که سفره خالیست، ایمان نخواهد آمد / رفتی کلاس اول ، این جمله را عوض کن / آن مرد تا نیاید، باران نخواهد آمد …
.

.

.
خدا کند که مرا باخدا کنی آقا / ز قید و بند معاصی رها کنی آقا / دعای ما به در بسته می خورد / ای کاش خودت برای ظهورت دعا کنی آقا

.

.

.

دعا میکنم غرق باران شوی / چو بوی خوش یاس و ریحان شوی / چو یاران مهدی شمارش کنند / دعا میکنم جزء یاران شوی

.

.

.

ای کاش که همنشین گلها باشیم , از نسل بزرگ موج و دریا باشیم , ای کاش که در رکاب آقا یک تن , ازسیصد و سیزده نفر ما باشیم.
التماس دعا


.

.

.

مهدی جان:
ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد، ‎ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت
ویرانه دل ماست که هر جمعه به یادت، صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت

.

.

.

خلق ز سما تا به سَمَک / ز آدمى و پرى و جن و ملک /همگى از دل و جان مى گویند / عجل الله تعالى فرجک …


.

.

.

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند … ای تک ستاره بهشت، حسرت به دلمان مگذار …


.

.

.

کجایى اى همیشه پیدا از پس ابرهاى غیبت؟

.

.

.

اوّل ضمیر غائب مفرد کجائی؟ / ای پاسخ آدینه های پر معمّا …


.

.

.

همه گویند به امید ظهورش صلوات.
کاش این جمعه بگویند به تبریک حضورش صلوات

اللّهم عجّل لولیک الفرج
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد