وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

اسمس تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر



* * * * * * * * *
السلام ای درخت نور بر تنت همیشه رخت نور

ای الهه ی وفا و عشق ای تو خوبی و صفا و عشق
پاکی از وجود پاک توست عشق قلب سینه چاک توست . . .
* * * * * * * * *
ولادت ام الائمه ، حضرت فاطمه ، بر شما و بر همه ، مبارک باد . . .

* * * * * * * * *
دوش از سرور غیبم / بر گوش دل ندا شد

گفتا زجای برخیز، / عالم پر از صفا شد
ظاهر فروغ زهرا(س) / از بیت مصطفی شد . . .

* * * * * * * * *
عالم شده معطر از گلشن خدیجه / خندد گل محمد در دامن خدیجه

آنان که دیده بستند از خدمت خدیجه / کی می توان ببینند این عزت خدیجه . . .
* * * * * * * * *
باز از چمن داور، یک غنچه نمایان شد / از یمن قدوم او عالم همه بستان شد

برخیز نما شادی، ایام سرور آمد / چون باز دری بر خلق از روضه ی رضوان شد . . .
* * * * * * * * *
میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان بر شما و تمام شیعیان جهان مبارک باد . . .

* * * * * * * * *
دو موجود هستی گرامی تر است / یکی میهن و دیگرش مادر است

ستایش کنم زن که او مادر است / که مادر سزاوار زیب و زر است
تو ای مادر من نوای میهن من / کنم خواب در اغوشت ای سرور من . . .
* * * * * * * * *

نیمی از من مال تو / نیم دیگر هم مال تو
تمام قلب و احساسام وقف تو / به خدا دگر چیزی ندارم همان هم مال تو
جان ناچیزم فدای موی تو 

مادرم ،ای عصاره ایمان ، ای چکیده ایثار ، ای خود عشق ، عاشق بودن و عاشق ماندن را به من هم بیاموز 
* * * * * * * * *
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند

سر از خاک بر می آورند . . .
* * * * * * * * *
مادر تو غزل زیبای محبت و ایثاری

دوستت دارم و نام تو را با چشمه ها و رودها زمزمه میکنم . . .
* * * * * * * * *
مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم،

اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی . . .
* * * * * * * * *
مادرم، تو تنها ستاره‌ای هستی که در روز و شب می‌درخشی.

ای ستاره‌ی زندگیم، تو را با تمام وجود دوست دارم . . .
* * * * * * * * *
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .

* * * * * * * * *
آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان

دستان‌تان را بوسه می‌زنیم . روزتان مبارک . . .
* * * * * * * * *
در تمام زندگی ام مادرم تنها دلیل بودنم بود

روزت مبارک فرشته خلقت . . .

* * * * * * * * *
محبوبه حق در دوجهان فاطمه است 

در قلب محبِ او کجا واهمه است؟ 

آندم که قدم نهد بسوی محشر 

لطف و کرمش شامل حال همه است 
میلاد بانوی آب و آئینه و آفتاب مبارک باد

* * * * * * * * *
تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق 

در قلب محبِ او کجا واهمه است؟ 

لبخند مهربان تو جا در تنم دمید 

فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو
دست نوازش تو به فریاد من رسید

* * * * * * * * *
نمیتوانم کلامی در مورد اش بنویسم و عاجزم 

فقط از خداوند میخواهم که 

خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟ 

برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم
روز مادر مبارک

* * * * * * * * *
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است 

مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است

فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب 

بکـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است

* * * * * * * * *
مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا

مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست 

قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد

مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا
آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد

* * * * * * * * *
مادر قسم بجان عزیز ات که هیج گاه

یاد شکوهمند تو از دل نمی رود 

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک

نقش تو هم دمی ز مقابل نمی رود

* * * * * * * * *
خدایا هرکه هستم هرچه هستم

به یک لحظه فدای مادرم کـــــــــن 

* * * * * * * * *
خدا از خاک عشق تو رو سرشته

فـرســتـاده از آســمـون فـرشته 

تـا در آغــوش امـن خـود بـگـیـرم

کـه ایـن یـک ذره جا مثـل بهشته

* * * * * * * * *
مادر زشیره ی دادی تــــــو شیـــر مــــــــادر

در پـــای نــو جوانت گشتی تـــو پیـر مــــادر 

کانون زندگـــانی گـــــرم از محبت تـــــوست

آغوش گــــرم خـــود، از مـــا مگیـر مـــــادر

* * * * * * * * *
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما

کیست مادر؟ بانی بنیاد ما

قلب او سرچشمه امید هاست

سینه او مشرق خورشیدهاست

* * * * * * * * *
مادر ای والاترین رویا ی عشق

مادر ای دلوا پس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتا ی من

اولین و آخرین معنای عشق

* * * * * * * * *
زیباترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،

آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است، 

کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیز

وزیبائی است.مادر همه چیز ماست
مادر آن روح جاودانی است که لبریز از عشق و زیبائی است

* * * * * * * * *
زنم از دیده بر دل روی مادر

منم مست کمان ابــروی مادر

گل از خجلت نقابی بر رخش زد

چو آمد عطر مشکین بــوی مادر

* * * * * * * * *
تو نمایانگر الطاف خدایی مادر

مروه و حج و صفایی مادر

زیر پای تو بهشت است بهشت

باز هم طفل توام ،هرچه کردم ، چه زیبا و چه زشت

* * * * * * * * *
مادر تابلوی آفریدگار است . تار و پود روح مادر را از مهربانی بافته اند.

عشق مادر هدیه بزرگ خدا به انسان. پس قدر این هدیه بزرگو ار را بدانیم .

* * * * * * * * *
هر لحظه در برابر من اشک ریختی

از چشم پر ملال تو خواندم شکایتی

بیچاره من، که به همه ی اشکهای تو

هرگز نداشت راه گناهم نهایتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد