وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

با سلام . در این وبلاگ سعی شده تا لحظاتی شاد و سرگرم کننده برای شما دوستان عزیز فراهم بشه ... شاد و سربلند باشید

خدا


دانشجویی به استادش گفت:
استاد! اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم و تا وقتی خدا را نبینم او را عبادت نمی کنم.





استاد به انتهای کلاس رفت و به آن دانشجو گفت: آیا مرا می بینی؟





دانشجو پاسخ داد: نه استاد! وقتی پشت من به شما باشد مسلما شما را نمی بینم.


استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت: تا وقتی به خدا پشت کرده باشی او را نخواهی دید!

اس ام اس ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و زن


A (52)
[تصویر:  fatima.jpg]




امام صادق(ع)می فرمایند:

فاطمه را از آنرو فاطمه گفته اند که مردم از شناخت او عاجزند.

—–

زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است

سرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است

بعد از خدا به سجده بوَد زآن که مادر است

—–

امام زمان(ع)می فرمایند:

در دختر رسول خدا فاطمه (س) برای من سرمشق و الگویی نیکو است.

—–

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادرم…

که مهرش تا ابد در دلم جای دارد

—–

پیامبر اکرم(ص) می فرمایند: هیچ کسی به سیمای پدر و مادرش نگاه محبت
آمیز نمی کند، مگر اینکه خداوند متعال در مقابل هر نگاه او ثواب یک حج قبول
شده به وی عطا می کند.

—–

امام صادق(ع)می فرمایند:

اگر دوست داری خداوند عمرت را زیاد کند پدر و مادرت را خوشحال کن.

—–

میلاد حضرت بتول و هدیه آسمانی خدا به رسول، بانوی ملکوت و جبروت، حضرت صدیقه طاهره (س) گرامی باد.
ادامه مطلب ...

اس ام اس ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و زن


fatima اس ام اس ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

 

میلاد حضرت بتول و هدیه آسمانی خدا به رسول، بانوی ملکوت و جبروت، حضرت صدیقه طاهره (س) گرامی باد.



امام صادق(ع)می فرمایند:

فاطمه را از آنرو فاطمه گفته اند که مردم از شناخت او عاجزند.


—–

زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است
سرچشمه محبت و الطاف داور است
بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است
بعد از خدا به سجده بوَد زآن که مادر است

—–


امام زمان(ع)می فرمایند:

در دختر رسول خدا فاطمه (س) برای من سرمشق و الگویی نیکو است.

—–

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم…
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد

—–

پیامبر اکرم(ص) می فرمایند: هیچ کسی به سیمای پدر و مادرش نگاه محبت آمیز نمی کند، مگر اینکه خداوند متعال در مقابل هر نگاه او ثواب یک حج قبول شده به وی عطا می کند.

—–

امام صادق(ع)می فرمایند:
اگر دوست داری خداوند عمرت را زیاد کند پدر و مادرت را خوشحال کن.

ادامه مطلب ...

اس ام اس روز زن

روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم
و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . . .

–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–

و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد !
روز زن مبارک !

–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–

همسرم عزیزم ، روز زن فرصتی برای ابراز عشق من به توست
و من با همه توانم صمیمانه تو را میبوسم و دوستت میدارم . . .

–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–

مژده به آقایان : پژو ۴۰۵ بدون ایر بگ - بدون کمربندایمنی – آماده آتش سوزی بدون دلیل
دوگانه سوز و آماده انفجار- بهترین هدیه برای همسر دلبندتان در روز زن !!!

–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–

دوست دارم همیشه همرنگ صداقت باشی .
روزت مبارک همسر عزیزم . تنها تکیه گاه منی دوستت دارم . . .

ادامه مطلب ...

دست بالای دست ! ( تصویر متحرک)


لطفاً لود شدن کامل تصویر صبر نمایید ...

دست بالای دست ! ( تصویر متحرک) www.taknaz.ir